Voor­waar­den voor een suc­ces­vol ver­koop­pro­ces

In deze sessie gaan wij in op de fase voorafgaande aan het verkoopproces. Waar moet u aan denken als u overweegt een verkoopproces te starten? Wij delen onze ervaringen in verkooptrajecten en u krijgt tips om goed voorbereid van start te gaan. Na afloop heeft u een goed beeld van de zaken die u noodzakelijkerwijs op orde moet hebben om goed van start te gaan.

Onderwerpen die aan bod komen:
• Welke stakeholders spelen een rol in het verkoopproces?
• Op welk moment betrekt u de stakeholders bij een voorgenomen verkoop?
• In hoeverre moeten de prestatieafspraken in het verkoopproces worden meegenomen?
• Welke afspraken kunnen worden opgelegd aan een opvolgend eigenaar en hoe?
• Met welke vereisten krijgt u vanuit de regelgeving te maken?
• Hoe ziet de doorlooptijd van een gemiddeld verkoopproces eruit?
• Hoe ziet de verkoopstrategie en -methodiek eruit?
• Wat zijn belangrijke aspecten voor uw interne organisatie?
• Hoe zorgt u voor een integer verkoopproces?

Voor wie
De sessie is ontwikkeld voor bestuurders, verkoop- en assetmanagers en beleidsadviseurs van woningcorporaties die interesse hebben in dispositievraagstukken (maximaal aantal deelnemers: 12).

Sprekers
De sessie wordt gegeven door Chanine van Kleij, specialist woningcorporaties.

Data en tijd
Datum in overleg, 09.30-11.00 uur

Locatie
Kantoor Capital Value, Maliebaan 85, Utrecht

Indien meerdere personen binnen uw organisatie interesse hebben in deze kennissessie, kunnen wij de sessie ook in-house verzorgen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kosten
Aan de kennissessie zijn geen kosten verbonden.

 
Aanmelden