Wij stellen alles in staat om de best mogelijke dienstverlening te bieden aan onze opdrachtgevers en om iedereen die met ons in contact komt eerlijk en respectvol te behandelen. Mocht u niet tevreden zijn, dan gaan wij graag met u in gesprek om tot een passende oplossing te komen.
Klachtenprocedure
Als RICS lid hanteren wij een formele klachtenprocedure. Heeft u een klacht, dan kunt u deze via reguliere post of email bij ons indienen:
Capital Value
Martine Cornelisse, Officemanager
Maliebaan 85
3581 CG Utrecht
+31 30 72 71 700
info@capitalvalue.nl
Naar aanleiding van uw klacht zal onderstaande procedure in gang worden gezet:
- U ontvangt binnen drie werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht.
- Na ontvangst van uw klacht, zal onze officemanager een onafhankelijk onderzoek instellen naar uw klacht en de omstandigheden hieromtrent. Indien nodig nemen wij tijdens het onderzoek contact met u op voor verduidelijking of nadere informatie over uw klacht.
- Uiterlijk 15 werkdagen na ontvangst van uw schriftelijke klacht informeert de office manager u over het resultaat van het onafhankelijke onderzoek naar uw klacht. Zij laat u weten welke acties zijn of worden genomen.
- Als er binnen 5 werkdagen na het versturen van de schriftelijke beantwoording geen reactie is ontvangen van u zal de klacht als afgehandeld worden beschouwd.
- Als u ontevreden bent en er geen overeenstemming wordt bereikt over de wijze waarop de klacht dient te worden opgelost over de afhandeling van uw klacht verwijzen wij u graag door naar de Raad van Arbitrage voor de Bouw (Het Hof van Arbitrage voor de bouw), Postbus 19290, 3501 DG Utrecht, +31 30 234 3222.
Heeft u een klacht?
Laat het ons weten, wij gaan graag met u in gesprek.