Suc­ces­vol za­ken­doen met een col­le­ga-cor­po­ra­tie

 
Bij een transactie tussen twee corporaties komt veel kijken. Of het nou een aankoop- verkoop of ruiltransactie betreft, het is voor beide partijen van groot belang dat het proces gestructureerd verloopt. Op basis van jarenlange transactie-ervaring hebben wij een checklist* opgesteld van zaken waar u aan moet denken om een transactie te laten slagen. Deze online sessie geeft een toelichting op de checklist en biedt de mogelijkheid om vragen die specifiek voor uw corporatie gelden aan ons voor te leggen. 

* Heeft u de checklist nog niet ontvangen? Stuur dan een mail met uw gegevens naar info at capitalvalue dot nl dot  U ontvangt deze dan direct (kosteloos) in uw inbox.

Onderwerpen die aan bod komen:
• Met welke vereisten krijgt u vanuit de regelgeving te maken?
• Wat zijn belangrijke aspecten voor uw interne organisatie?
• Hoe verzamelt u alle relevante informatie voor het verkoopproces?
• Welke stakeholders spelen een rol in het verkoopproces?
• Hoe vindt de waardebepaling plaats?
• Op welk moment betrekt u de stakeholders bij een voorgenomen verkoop?
• In hoeverre is onderhandeling noodzakelijk met een collega-corporatie?
• Hoe kunt u de deal het beste vastleggen?

Voor wie
De kennissessie is ontwikkeld voor bestuurders, verkoop- en assetmanagers en beleidsadviseurs van woningcorporaties die meer willen weten over alle aspecten die bij een transactie met een collega-corporaties van belang zijn. 

Door wie
De kennissessie wordt gegeven door Bregje de Looff, specialist woningcorporaties.

Datum, tijd en kosten
De kennissessie kan online of op locatie worden gegevenen duurt circa 45 minuten. Aan de kennissessie zijn geen kosten verbonden.

Neem contact met mij op om een kennissessie in te plannen:

* verplichte velden